Veelgestelde vragen2019-07-08T08:28:10+02:00

ONZE MEEST GESTELDE VRAGEN

Waarom mogen we 14 dagen testen?2019-06-20T09:53:15+02:00

Omdat SleepOnit er zeker van wil zijn dat u het juiste bed koopt. En dat weet u alleen nadat u er een tijdje in geslapen hebt. Een of twee nachten is niet voldoende. Uw lichaam moet eerst namelijk nog gewoon worden aan het nieuwe systeem. Pas na enkele nachten voelt u effectief het verschil.

Moeten we echt niets betalen?2019-06-20T09:53:32+02:00

Neen, helemaal niets. Wij installeren het bed in uw slaapkamer en u test het 14 dagen uit zonder dat u ook maar 1 euro moet betalen. Wilt u na die testperiode het bed niet kopen? Dan halen we alles keurig weer op. Opnieuw zonder kosten!

Ik woon in een flat, wat nu?2019-06-20T09:54:21+02:00

Geen probleem. We brengen alles binnen via de lift. Is er geen lift of is die te klein? Dan huren we een hoogtewerker en brengen we alles binnen via het raam. In dat laatste geval betaalt u wel de huur van de hoogtewerker. Koopt u het bed? Dan laten we deze huurprijs gewoon vallen.

Is het geïnstalleerde bed wel proper?2019-06-20T09:55:06+02:00

Zeker en vast. Na elke testperiode reinigen we de boxspring, de matras, de beschermhoezen én het beddengoed tot in de puntjes. Grondiger dan in een vijfsterrenhotel. Het bed is dan ook kraaknet. Het is net zo proper alsof u in een gloednieuw bed en op een splinternieuwe matras slaapt.

Waarom ligt de kwaliteit zo hoog?2019-06-20T09:55:20+02:00

SleepOnit koopt zijn slaapsystemen bij bekende en gerenommeerde producenten. Waarvan u de producten ook in de slaapspeciaalzaken vindt. Ons geheim zit in de juiste combinatie van de matras en boxspring. Twee kwaliteitsvolle producten die elkaar samen perfect aanvullen en u zo een optimaal slaapcomfort bieden.

Waarom ligt het slaapcomfort zo hoog?2019-06-20T09:55:29+02:00

De combinatie van hard en zacht. Zo geeft de matras op de juiste strategische punten voldoende mee om een mooie lighouding te krijgen. De boxspring zorgt dan weer voor additionele ondersteuning. Hoe u zich s nachts ook legt: uw houding is perfect. Gevolg: u woelt minder, slaapt dieper en staat fitter weer op.

Waarom ligt de prijs dan lager als in de winkel?2019-06-20T09:55:38+02:00

SleepOnit heeft geen winkels. En dus ook geen winkelpersoneel en vaste kosten zoals verwarming en elektriciteit. Minder kosten, betekent dat we onze prijzen ook niet zo hoog moeten zetten. Hierdoor geniet u voor dezelfde kwaliteit van een prijsvoordeel tot 35% ten opzichte van de meeste slaapspeciaalzaken.

Hoe zit het met kussens en beddengoed?2019-06-20T09:55:56+02:00

Sleeponit heeft ook ergonomische kussens en kwaliteitsvol beddengoed in zijn assortiment. Neem gerust contact op voor meer informatie.

Kan ik ook alleen de matras kopen?2019-06-20T09:56:04+02:00

Ja, dat kan ook. Of alleen de boxspring. Of alleen het bed. Maar dé grote kracht van ons systeem zit net in de uitgekiende combinatie van deze drie. Dus u kunt wel aparte stukken kopen, maar uw slaapcomfort zal nooit zo hoog zijn, dan wanneer u voor de combinatie kiest.

Krijgen we ook garantie?2019-06-20T09:56:15+02:00

Natuurlijk. Wij geven evenveel garantie als gebruikelijk is bij andere betrouwbare slaapspecialisten uit de sector. Tien jaar op de matras, levenslang op de boxspring.

Wat betekent “SLEEPONIT?2019-06-20T09:52:59+02:00

Sleeponit is Engels en heeft twee betekenissen: slaap er op, en slaap er over. Het is ons dus op het lijf geschreven. U slaapt namelijk 14 dagen OP onze matras en hebt zo alle tijd om rustig enkele nachtjes OVER uw aankoop te slapen. Zodat u met 100% zekerheid de juiste beslissing neemt.